Kategori

Tuesday 3 July 2012

surprise !!!



I start with say thank you to all my friend for wish my 26th birthday ..Also special thanks to my love , my sister and her fiance coz made surprise birthday party to me..I really appreciates.. Even though they celebrate early, i still happy and appreciate it...LOVE u all..



moist chocolate cake yg sgt sedap~


semangat aku tiup~ (dlm hati wat hajat)
Thanks you so much my dear..i love u till the end~

Thank you to both of u~

Nie satu2 nya adik kandung aku n my best friends..bout 20++ years kami tak pernah tinggal berjauhan even my family jauh nun di sana..

Depa belanja makan besaq~


Bakal pengantin..xlame lg kawen la dorg nie~


Practice mkn beradab..~

Present from my love..wha is that??
Guess what??
tadaaa...nie la hadiah yg di pilih aku sendiri..berjam2 mencari..akhirnye POLO mnjadi pilihan hati..~




p/s: serious xtahu dorg dah planning awal2 lg..x ku sangka kerna harinya belum tiba (dh makin tua dah makin klasik ayat aku nie..) ye aku fhm masing2 kerja so kna la celebrate mase weekend..aku je masih menuntut ilmu yg masih pnjg..sedey..~ Anyway thank you so much..."nobody can replace their place in my heart.."

Sekian Dari:
Syuhada Rahman

No comments:

Post a Comment