Kategori

Wednesday 14 December 2011

Sangat Meriah u oalls..(part one)

Entri kali nie saya nk citer pasal kenduri la..maklumlah musim cuti sekolah..ramailah yang nk buat macam2 majlis..tambah2 kawen la yer..paling meriah 11.11.11.. tapi kali nie citer pasal pertunangan adik bongsu saya pada 11.12.11...aduh sampi pkl 12 mlm aku pnya edit gambar..bkn per banyak sgt..xtaw nk pilih yang mana..ok la moh la kte layan gambar2 yang telah dicantum2 oleh saya sendiri..hehehe (*gelak bangga*)


Jangan salah faham, nie bkn lah saya..nmpak je sama tapi saya lagi cun..hehehe...nie la adik bongsu saya yang melangsungkan pertunangan pada minggu lepas..gambar nie di ambil selepas selesai mekap..


Tgh bermekap..credit to butik anjung amie yang telah 'make over' muka beliau yang xpernah bermekap nie..


ketibaan rombongan pihak lelaki yang datang dari jauh..Kuantan pahang..


Perbincangan telah bermula di antara pak ngah (pihak lelaki) dan pakngah (pihak perempuan)..merisik n bertunang..tapi apa yang dorang bincang idok la teman dengar sbb sibuk dok mengidang makanan tuk pihak lelaki...


Pihak perempuan mendengar perbincangan dengan teliti...


Hantaran dari pihak perempuan..Janji 5 dulang berbalas 7 dulang..tapi sedara mara ramai..so jadi la hantaran nie berlebih-lebihan..rezeki jgn di tolak..


Hantaran dari pihak lelaki..Simple and sweets sgt...



Gambar2 penuh debaran sebelum di sarung cincin...


setelah selesai segala perbincangan..upacara menyarung cincin oleh bakal mak mertua diadakan..fuhh sungguh skema pnya ayat..hehehe


Gambar nie menunjukkan sungguh ceria dan bersyukur kerana majlis berjalan dengan lancar..


Now makan time la..semuanye dah selesai kite isi perut kasi kenyang la..hehehe.. nie menu2 makanan yang dihidangkan kepada tetamu..the best is 'satay' la..rasa mcm nk mkn lagi..sedap giler kot..tgk gambar je dah rase teringin..



Bergambar bersama-sama kawan2 dan family..comeinye anak sedara saya yang tiga orang nie..hehehe

setakat nie la dapat saya citerkan..ade banyak lagi gambar..nie baru part one..banyak sangat gambar yang nak edit..so bersambung ke part two..tunggu..........

yang benar
syuhada rahman a.k.a jendela hati...


No comments:

Post a Comment