Kategori

Tuesday 3 July 2012

Tak terucap~

Terima kasih kpda dua org kawan saya shila n adlina kerana bersusah payah dtg umah saya yang jauh semata-mata tuk menyambut hari lahir saya..Rasa bersalah kerana ponteng kelaz tadi..kalu x, xla dorg dtg umah saya jauh berbatu-batu nie...(banyak batu sbb tue rase jauh..hahaha)

Mereka nie la yg selalu bermain dgn saya~

Secara mengejut dorg dtg umah saya..dengan saya hanya memakai baju Angry bird..Nasib xde sakit jantung Rase terharu giler..terima kasih u ollss..

Tgk la gember giler, pakai baju n suar yg xde klaz gituww...malu i..

muncungnye mulut kite~

thanks u kpd awak berdua~

Aku: nah mkn lapar sgt lina nie..
Lina: telan la..lapar sgt nie (muke rakus)

Lina balas dendam..sumbat amik ko~

rse mcm retis gituww~

saya nk juge..kate lina~



hazel nut cake yg sgt sedap~



p/s: thank you so much lina n shila..wat susah2 je..kalu nk susah lg, beli kek tiga tgkt lain kali..hehe..Ni pesanan penaja, kalu nk wat surprise, lain kali bg hint skit..boleh pakai gaun n crown..smbil pasang belon dkt umah..hehehe..Anyway thanks my dears..Both are u Gud frens..!!

sekian Dari:
Syuhada Rahman



No comments:

Post a Comment