Tuesday, 24 April 2012

Please Aku bukan artis~


Aduh ada org bergosip tentang aku..aku bukannya artis nak gosip2 tentang aku..Nak kata pernah jadi pelakon dan penyanyi x tak la pulak..Jadi model sambilan lagi jauh sekali..Blogger terkenal mmg tak la..kalau ada org baca pun secara xsengaja..Tapi kenape bergosip tentang aku..hehehe itu mengumpat la sue oiii bkn nya bergosip..perasan betul!!!hahaha

Semalam adalah hamba Allah nie bagitahu aku yg ada org cakap2 tentang aku..Dorg cakap aku mempunyai anak kembar..dan xboleh blah tue cakap umur aku 34 tahun..aku ulang sekali lagi 34 tahun..mula2 mmg aku gelak tapi bila pikir balik rase mcm nk lempang org tue laju2 sampai dia hilang selera makan selama setahun..Nape aku nmpk tua sgt ker??? Abg aku yg sulung pn baru 32 tahun masakan aku yg anak kelima nie 34 tahun..Tension mak~ First time org ckp umur aku 34 tahun..sblm nie sumer ckp 18 tahun..hahaha

mungkin gambar nie yg menimbulkan kotroversi..bajet artis gitu..hahaha

si comel kembar nie la dorg ckp anak aku..tau la dorg comel mcm aku..hihi~
Yes!! dorg mmg anak aku..anak sedara pn macam anak sendiri jugakkan..Nasib aku perempuan kalau lelaki aku mmg boleh jadi wali dorg tau..Indahnya kalau dorg nie mmg anak kandung aku..aku sanggup belanja semua pesakit kat hospital tue makan KFC..tanda kesyukuran..hahaha..sape xsonok kalu dpt anak kembar..insan terpilih je tau yg ade rezeki nie...

Dulu aku pernah berniat nak jaga dorg sampai besar..pernah aku tanya kakak ipar aku (bini abg aku)..

Aku: akak..akak kan anak ramai..pernah tak rase nak bagi anak kembar akak kat org
Akak ipar aku: Mmg xla..Akak susah dan hidup kebuluran pn akak xkan kasi anak2 akak kat org..
Aku: hehehe..(dlm hati damn..baru nk amik si kembar jadi anak angkat..giler aku nie!!)

Pernah gak aku mimpi aku culik anak sedara sendiri..sbb aku rindu sgt kat dorg..nasib abg aku tak tahu niat aku..Kalau tak mesti aku kena tendangan maut, boleh lumpuh separuh badan..hahahaha

Guys, why dont u ask me about me than u ask others..They dont know about me..Come here, ask me, i tell u about me from A to Z..i know who spread rumours!!(aku kalau marah..nak ckp omputih aje..!!!padahal berterabur)


Sekian Dari:
Syuhada Rahman a.k.a Jendela hati~

p/s
1- Takkan 34 tahun masih xabis belajar lagi..nie baru panggil belajar sampai mati..kalu aku 34 tahun anak mesti dah lima orang..hahaha
2- Nak g giant jap nak pegi beli Safi Rania..anti penuaan..lepas nie terus org ckp umur 12 tahun..haha
3- Habisla aku..kalau abg aku baca blog aku..kantoi la aku nak culik anak dia..

No comments:

Post a Comment