Kategori

Friday 7 October 2011

XDAPAT PERHATIAN...

sape yg xdapat perhatian..dah tentulah bkn sya..sya terlebih  di perhatikan..hehehehehe..bila cuti slps kelas prep course nie pe lagi dok umah je la..bila dok umah tgk tv la kejenyer...




nie la citer yang saya layan setiap hari isnin hingga khamis pada pukul 12.30 tgh hari di tv2..citer nie sgt sedih taw..kalu tgk sorg mmg leh nangis..rsenye citer dh lama di mainkan di tv2..tapi di ulang semula pada bln lps..citer kurang mnjadi buah mulut org mgkin sbb di tayangkan di tv2..kalu di tayangkan di stesen tv yg popular...mgkin citer nie mendapat sambutan hangat dan byk status fb akan bercerita pasal cerita nie..tapi terdapat gak blogger yang menceritakan ttng citer nie..jalan citer yang sangat menarik dan menyentuh...ending yang xdisangka spt citer melayu yang lain..
hero n heroin seharum kenanga: faizal husin n janet khoo

SINOPSIS SEHARUM KENANGA
Seharum Kenanga mengisahkan Dania seorang anak yatim piatu yang dijaga oleh ibu saudaranya. Oleh itu dari alam remaja lagi Dania sudah hidup berdikari dan berkeyakinan tinggi. Dania menjadi model dan seterusnya menjadi pelakon terkenal.

Dia berkahwin dengan Omar, seorang arkitek muda yang berjaya. Perkahwinan yang dibina atas dasar cinta sangat bahagia namun Omar adalah seorang yang sangat kedekut. Lantaran itu kadangkala Dania tidak dapat memenuhi segala kehendaknya. 
Dania kemudiannya telah memberi idea kepada suaminya untuk membuka Firam Arkitek. Mereka bahagia dan dikurniakan dua orang anak di samping perniagaan yang semakin maju. Namun, bahagia tidak lama apabila Dania terlibat dalam kemalangan. Lebih malang lagi kemalangan itu menyebabkan Dania menjadi cacat.

Konflik berlaku apabila sikap Omar berubah dan dia menjadikan alasan isterinya cacat untuk berpoligami. Bagaimanakah Dania mengharungi konflik itu? Saksikan plot-plot menarik penuh pengajaran ini hanya di TV2 yang menampilkan tema Gemilang Ramadan sempena Ramadan ini.

SUMBER ARTICLE DAN ARTICLE PENUH: http://www.perekacerita.com/2011/08/seharum-kenanga-tv2.html#ixzz1a506HfIt
sekian dari syuhada rahman a.k.a jendela hati~


No comments:

Post a Comment