Friday, 16 December 2011

TV LED hanya utk lembu di Russia

Mesti yang ramai xpercaya dgn tajuk entri nie atau ade yang pernah dgr citer nie..secara kebetulan tv kat umah saya dah nazak dan beberapa hari yang lalu telah 'MELETUP'..Lalu berangan la nk beli tv LED..kalu bleh nak beli yang paling besar..hahaha impian kena besar dan tinggi..tbe2 terjumpe la gambar nie kat dalam email..meh la kte tgk...







hahahaha kite kat malaysia..rasa bangga giler bila dapat beli tv LED..sanggup byr installment bertahun asal kan dapat mengikut trend terkini..bagi kite, tak main la tv yang besar dan berat tue, ketinggalan zaman..hehe tapi di Russia mereka menggunakan tv LED di kandang lembu je..supaya lembu xmerasa bosan..hahahaha

sekian dari

syuhada rahman a.k.a jendela hati

No comments:

Post a Comment